onsdag 25 november 2009

Sista Inlägget?

Hej hopp !

Tänkte bara säga att jag var på utvecklingssamtal idag. Det gick ju bra, ligger jättebra till i alla ämnen. Men sen får man reda på att vi INTE ska blogga? Våra OP lärare tyckte det var en jättedålig idé, fast vi fick det i uppgift av datakunskap+svenskaläraren? Sen så har inte det kommit ut eller något, så ingen har ju vetat om detta. Det är lite krångligt nu , fattar själv inte så mycket av det hela.

Men vi ska i alla fall inte blogga längre. Känns lite onödigt att fortsätta då, om det ändå inte bedöms. Istället ska vi göra en powerpoint och redovisa muntligt för klassen.
Så snart rycker nog min blogg... Ska använda den när jag gör min powerpoint, jag har ju lite saker nedskrivna som kan vara kul att ha med. Men annars så är det slutbloggat. Tråkigt, men vad ska man göra?

1 kommentar:

  1. jag får DAAAAAAAAAMP på att de ska hålla på att ändra sig hela tiden!!
    jag vill skriva blogg istället för powerpoint !

    SvaraRadera