måndag 16 november 2009

God eftermiddag!!
.. Eller kväll kanske man borde kalla det! När det blir mörkt så fort så känns det nästan som att det är kväll dygnet runt.. jaja, jag kände att det var dags för ett litet blogginlägg nu i alla fall. :)

Nu är jag redan inne på andra veckan, gud vad fort det går! Men det betyder väl att det är kul?, haha. Denna dagen har varit bra, men jag har varit ganska trött hela dagen.

Idag har jag satt på ett par stödstrumpor. Det gjorde jag förra veckan med, men idag var det lite svårare för de var ganska tajta och tröga. Men det löste sig fint. Sen har vi satt sondmat, och jag har bäddat en säng. Vi har också gjort frukost, och gett mediciner. Det är roligare nu när de äldre känner igen mig, och att vi har börjat känna varandra lite bättre!

Jag fick även gå en liten sväng med sjuksköterskan idag! Vi var uppe på v-centralen och lämnade lite prover m.m. Sen på lunchen träffade jag min kära klasskamrat Julia, haha! :) Fast vi hann inte prata så länge, innan hon började. Jaja sånt är livet! Nu ska jag göra något annat, inte sitta här i alla fall! :)

MVH Olivia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar