onsdag 18 november 2009

Hejsan hejsan!

Tänkte egentligen inte blogga idag, men efter att mitt spel kraschade på datorn nyss så får jag fördriva tiden på något sätt i alla fall.

Idag har det regnat så otroligt mycket, det är inte klokt!
Dagen började inte så bra. Jag vaknade fem över sju, och fick skynda mig att ta på mig kläder och sånt. Men eftersom att jag måste ha lite frukost för att fungera så var jag tvungen att äta en macka Jag brukar äta fort, förutom på morgonkvisten. Då är jag så seg så att man kan tro att jag har fallit i koma eller något. Tillslut skickade pappa iväg mig. Min dragkedja på jackan krånglade lite, men jag tänkte: "Skitsamma, det regnar ju inte just nu?..". Men så fort jag kom ut genom dörren kom det världens skur. Just då kändes det som att någon högre makt ville förstöra min dag. ;)

Men förutom att jag varit ganska blöt hela tiden så har dagen varit bra. Min handledare är ju himla rolig också så då blir det ännu bättre. Jag känner att jag snart kommer att kunna hjälpa till lite mer också! :)

Nu ska jag spendera lite tid framför teven tänkte jag. Ha en bra kväll! Kram Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar